måndag 21 juni 2010

Äcklig smak i munnen

Idag började jag min andra omgång med medicinen metro och vad händer jo den där bekanta äckliga smaken i munnen kommer tillbacka. Ursh vad jag hatar den där smaken. Har fortfarande ont i ryggen jag hoppas att det kommer att gå över nu när jag börjat med dunder medicinen igen..

Nu börjar jag verkligen bli orolig över om min son inte även han har borrelia. Han har haft ont i kroppen hur länge som helst och mår ständigt dåligt. Jag börjar känna igen mig i honom tror inte han kan hitta på varje dag.. Det är säkert bara jag som är löjlig men jag har läst om man är gravid och har borrelia så är det väldigt lätt att fostret också får borrelia.

Så nu efter många om och men har jag fått min man att gå med på att vi ska försöka få glömstapoolen i Stockholm hjälpa oss att ta prov som vi kan skicka till labet i Köln som ska vara bäst på att analysera prov. Det var de som hitta att jag har borrelia. Tänker då även ta prov på min dotter för jag vet ju inte om jag hade borrelia redan då jag vänta henne..Visserligen kostar det pengar men just nu struntar jag i alla pengar i världen jag vill att mina barn ska må bra och jag vill vara säker på att jag inte har smittat dem.

I morgon ska jag träffa min läkare på vårdcentralen och se vad hon säger om den diagnos jag har fått. Ska verkligen bli spännande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar