tisdag 15 juni 2010

Härligt härligt...

Det är nog för första gången på längen som jag kan säga att jag mår bra fast jag börjar bli förkyld. Jag känner att jag har energi och börjar känna att min kropp börjar fungera mer och mer och bättre och bättre.. Men jag ska och får inte bli besviken om det kommer bakslag. Det kommer att vara jätte svårt så hjälp mig gärna att påmina mig..

På jobbet har det varit full rulle hela dagen. Roligast var när jag och min anställda tjej skulle hjälpas åt med att skruva upp en magnettavla. Tänk va kul man kan ha på jobbet. Men den kom på plats efter mycket om och men. Och så snyggt blev det och en massa skratt..Vem säger att man ska ha tråkigt på jobbet ;-)

När jag kom hem från jobbet så blev det fika med en kompis på altan. Det känns så lyxigt när jag hinner med en sådan sak efter jobbet det kunde jag inte förut. Jag kunde det förut också men jag prioriterade inte mig själv utan jag bara hade fokus på att jobba. Idag har jag lärt mig att det finns andra saker som är viktigt här i livet. Och det är mig själv, min familj och mina vänner och det kan jag verkligen tacka min sjukdoms tid för. För man hade verkligen tid för att tänka när man gick hemma. Och under den tid jag var i Tyskland fick man lära sig att sakna något och det var verkligen min familj och mina vänner. Inget ont som har något gott med sig, eller vad brukar man säga som min mamma brukar säga.

I morgon bitti blir det att fara till Stockholm på möte, ska bli kul att se vad som ska hända på företaget.. Tråkigt nog måste jag åka tidigt ursh hatar att gå upp så tidigt men men det är bara att göra som Gunde det är bara att åk...

1 kommentar:

  1. härligt att du känner att det ha vänt för dig. Både på jobbet och kroppen. Även om det kommer bakslag så vet man hur det är att känna sig närmare 100% frisk än sjuk. Alltid något att ta med sig när man väl får bakslag. Kul att du känner dig bättre.

    SvaraRadera