tisdag 8 juni 2010

Hatar Borrelia

Ursh idag är jag så less på att inte vara frisk, har feber i bland och ont i kroppen ofta. Och nu kan man inte ens öppna en flaska coca cola. Ska det vara så här??
I morgon ska jag ha samtal med Vårdcentralen, ska bli kul att se om de vill acceptera min diagnos jag fått i tyskland. Spännande, spännande..

Hörde just på nyheterna att man ska få ersättning via försäkringskassan för vård i annat EU land, så nu får man kolla om man kan få det i efterhand. Men det är väl säkert massa andra regler som måste gälla. För varför ska det vara lätt att leva....Ja jag vet att jag är negativ men i dag är jag så trött på att må dåligt.

Orkar inte en dag till visserligen är det inte alls som det var innan men det är jobbigt när man inte kan vara bra någon gång. Jag längtar tills jag kan vakna och bara må bra!!!

1 kommentar:

  1. Trist att höra att du inte mår bra. Jag trodde Dr Klemann hade botat dig, men det verkar ju inte så. Skall bli kul att höra vad vårdcentralen säger. Själv mår jag fortfande bra, men man vet ju aldrig hur länge det varar.
    Jag har skickat in ansökan om att få ersättning i efterhand för utgifterna i Tyskland, men det blir nog nobben, som du säger.
    Hälsningar Lennart i Götet

    SvaraRadera