måndag 14 juni 2010

Första mötet klart...

Har kommit hem från ett mötet i Stockholm, kändes bra och inspirerande Hoppas nu att det blir så bra som man tror att det ska bli. Så nu är det bara att spotta i nävarna och köra på. Jag ska klara detta kämpa emot min borrelia och få igång företaget igen....

Igår fick jag ett anfall som heter duga, jag har nog aldrig känt mig så full och då hade jag inte druckit något alls. Det kanske var det som var felet ;-) När vi kom hem från min mamma och pappa börja jag må illa som bara attans. Gick och sov en stund och sedan när jag vaknar så var det som jag åkte karusell det bara snurra i huvudet. Så det var bara att gå och lägga sig igen. Skulle grilla men det våga jag inte alls göra. Min dotter sa det var tur mamma att du inte hade börjat grilla innan du blev yr. Så nu hoppas jag att man tog kål på några hundra borrelia celler...
Fick även brev från patientnämnden. Och det skriver så här:
Med anledning av din skrivelse till patientnämnden kommer vi att begära utredning och yttrande. Din skrivelse kommer att bifogas.
Ärendet kommer att handläggas vid patientnämndens kansli och därefter kommer du att få svar från oss.
Vill du komma i kontakt med kansliet är du välkommen att ringa undertecknad på telefonummer.....
Med vänliga hälsningar
Landstinget Sörmland
Patientnämndens Kansli
Hoppas att detta kommer att leda till något, håll tummarna. Nästa steg blir nog att få tidningen att skriva något...

I morgon blir det jobb igen och onsdag Stockholm igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar