tisdag 22 juni 2010

Idag mår jag illa..

Idag är man inne på andra dagen av metro jag hade glömt hur illa jag mår av den medicinen Det smakar illa i munnen och jag står ständigt illa. Och är trött som bara attans. Tänk va man hinner glömma på 30 dagar... Men det är säkert värt det när det är över det är bara i tio dagar..

Ska snart till vårdcentralen så jag laddar för hur man ska lägga upp sitt samtal för dagen. Hur säger man på ett fint sätt ni har gjort g...vligt fel men ni kan lösa det nu om ni tar över min behandling?? Kanske ska vara lite smidig. Och bara låta det bero..

Efter vårdcentralen så blir det lunch med världens bästa vän hon som alltid finns där. Känns som det var hundra år sedan vi bara satt ner och bara var tillsammans och få prata utan att någon stör. Så det kanske kan bli en ganska mysig dag fast man mår illa..

2 kommentarer:

  1. men du vet ju att du har mått bättre (inte alls för många dagar sedan) så det får du ta med dig alla minuter /dagar du inte mår bra.

    hoppas du får till provtagningar för barnen för att veta med säkerhet vad som gäller för dom.

    Må gott! /C

    SvaraRadera
  2. hej, vet hur det är , vi var i Phorzheim tillsammans. jag blir så jättearg ppå sjukvården ibland, Klemann tror jag haft detta sen -98. tänk om man hade fått behandling då... och vem ska man bli arg på ... alla läkare eller ingen? så många som vart inblandade. det är svårt när det går upp för en att det gått sä här långt i onödan. men vi måste kämpa på... ska strax börja med Metron med. kram till dig...

    SvaraRadera