söndag 13 juni 2010

Det blir nog sol..

Vilken härlig kväll det blev följde med två kompisar på bio vi såg Sex and City 2. Det är så mysigt att sätta sig i Bio salongen och se alla människor prasslar med sina påsar och väntar på att filmen ska börja. Man hör lite små prata under reklamen och sen så dör det helt ut för då har filmen börjat.
Hur var filmen då, jag måste vara helt tokig men jag tyckte tvåan var bättre än etta jag trodde inte jag skulle kunna säga det om någon film. Jag brukar tycka att två blir törnigare. Jag tyckte nog mer om tvåan för att jag känner igen mig själv mer i den än vad jag gjorde i ettan. Kan biland känna så som Jessica Parker gör i filmen, rädd för att äktenskapet ska bli som ett gamalt gift par. Att man bara ligger i soffan och inte pratar med varandra. Här hemma har det nog blivit så lite nu när jag har varit sjuk, men det ska jag ändra på...

Tittar ut genom fönstret och ser att det kan nog bli en fin dag idag. Känns jätte kul för vi ska ut till mamma och pappa. Min älskade mamma fyller år säger ingen ålder för man ska ju inte prata om en dams ålder ;-). Grattis Mamma! Pappa ska fixa lunch idag när vi kommer ut och det ska verkligen bli spännande och se vad han har hittat på eller om det blev mamma som fick fixa ändå.. Ska bli härligt att åka ut till landet..
Men tänk va helgen går fort det är redan söndag och i morgon är det måndag igen. Och denna veckan bli stressig värre måste åka till Stockholm två gånger denna veckan för möten. Onsdagens möte ska bli ganska kul inte för mötet i sig är så roligt utan att man ska få träffa en av mina bästa kollega, tjejen som alltid ställer upp för mig och har stöttat mig massor i jobbet...
Sen på torsdag blir det avslutning på dagis, hoppas att det blir bra väder för det blir fika i grön gräset..
Nu så måste jag ta och fixa frukost har en liten tjej som tjatar om frukost bäst att man fixar det innan hon dör av hunger...Nu så kom sonen ner så nu är det panik..




1 kommentar:

  1. Visst var 2an bättre än 1an, älskade verkligen filmen!

    Hoppas ni får en fin söndag och en fin kommande vecka!

    kramar

    SvaraRadera