måndag 7 juni 2010

Alla är sjuk

Vilken dag det är idag. Vaknar med feber och ont i kroppen. Tänkte det går nog att jobba är ju bara på jobbet till tre. Går upp och gör i ordning mig. Väcker barnen och då visar det sig att dottern min också är sjuk. Ringer in personal som ska jobba på eftermiddagen. Hennes man har åkt i väg till jobbet så han måste först hem för att ta hennes son som är sjuk. Så jag åker ner för att öppna tar med mig dottern.

Vad händer då jo tjejen som ska jobba blir sjuk hon med så hon kan inte jobba. Och alla mina andra tjejer jobbar redan på andra ställen. Så min älskade man får åka hem från jobbet för att komma ner till Norrköping för att hämta dottern min. Så får jag själv jobba till åtta...

Man kanske inte skulle ha gått upp ur sängen i dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar