fredag 18 juni 2010

Tuff dag

Idag var det ingen bra dag alls. Jag är jätte förkyld har ont i kroppen och är trött så trött. Som tur var så var det jätte mycket på jobbet så tiden sprang i väg och man han inte känna efter.

I morgon ska jag jobba igen men tror inte det blir så mycket att göra tror att alla ska göra det dom säger att de inte ska göra. Titta på kronprinssesan Viktoria och Daniels bröllop Eller vad tror ni?

Jag hade hoppas att det skulle vara någon som skulle ringa upp mig idag från vår lokal tidning. Så det är nog så att de inte är intresserad av att skriva om mig och mitt fall. Ja ja då har man försökt i allafal...

Nu ska jag gå och bädda ner mig tror jag behöver det om jag ska orka upp. Först vill jag bara att skänka en tanke till en av mina bästa vänner som i dag begraver sin mamma. Du ska vet att jag tänker på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar