onsdag 23 juni 2010

Besviken

Oj oj vilken natt, tänk att jag hade glömt att jag mådde så dåligt när jag åt metro. Har haft jätte ont i kroppen och huvudet i natt. Har känts som jag ska spy vilken minut som helst. Men det är bara i tio dagar så Lotta det är bara att bita ihop och stå ut.

Idag ska jag få besök av en reporter från vår lokala tidning så får vi se om det finns ett intresse att skriva om min historia som jag har varit med om de senaste månaderna..

Sen blir det Totte och Zilla med syran med barn ska bli jätte kul. Det blir nog ett dopp i poolen sedan.

Just nu är det mycket saker som händer i mitt liv. Jag har massa olika viktiga beslut att ta som nog kommer att vara jobbigt. Men jag måste göra detta för att det ska kunna bli bättre fram över. Fast varför hatar jag att säga saker till folk som de inte kommer att gilla. Varför är jag så rädd att alla ska bli arga på mig? Men det får nog tyvärr bli så att folk får bli arga/sura/besvikna och gud vet vad just nu måste jag se till mitt eget bästa...

Just det ni vill säkert veta hur det gick på vårdcentralen igår, ja vad ska man säga. Jag har ett blodprov som bevisar att jag har borrelia men då tycker hon att de värde som blodprovet visar är så högt. Jag är inte läkare men om det är 190 över gräns värdet är det inte så att det är över det normalla?? Så summa som marum så blev det inte så mycket mer sagt. Jag fick igenom att de skulle skriva in i min journal att jag hade denna "tyska" diagnosen som visserligen inte Sverige tro på. Vet inte vad jag ska säga.. Utan jag är så besviken..

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är besviken! Hoppas att det blir bättre. Tänker på dig! Stora Styrkekramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Hej,tycker du är starksom går uti tidningen med detta. jag undrar hade du gränsvärde 190 på provet?? jag hade 170, ska höra me Klemann om vi kan ta ett till test snart.mvh H.

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ta beslut som är bra för DIG. Man kan inte alltid tänka på hur andra kommer att må och så vidare, då mår man ju själv kasst istället!

    Hoppas tidningen skriver någonting riktigt bra om dig nu, så vården här i stan får sig en tankeställare!

    Tänker på dig, kramar

    SvaraRadera