lördag 26 juni 2010

En artikel..

Hoppas alla har haft en underbar midsommar det har verkligen varit kanon väder. Vill samtidigt passa på att varna för fästingar, jag hoppas alla inspekterade sig efter ha plockat blommor i det höga gräset :-)

Hitta en intressant artikel på nätet idag
http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/37833/1/4/ som också har blivit drabbad av borrelia. Jag träffa denna underbara man när jag var i Tyskland. En man som inter ge upp fast Svensk sjukvård tycker det är hans ålder som börjar sätta sina spår. Tänk er åker ner till Tyskland utan att kunna ett ord engelska eller tyska då har man bestämt sig för att man ska bli frisk.

Och jag hoppas verkligen Rune att du kommer att bli frisk och att vi andra även kommer att bli friska. Jag har haft en tuff period nu men hoppas snart komma ur den men jag tror fortfarande att det är bra att jag mår dåligt för då kommer jag kunna bli frisk. Som doktor Klemann säger detstå sämre du mår detstå bättre tar medicinen Så jag ger inte upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar