torsdag 3 juni 2010

Vilken galen dag..

Oj oj nu är jag trött, åkte till min ena butik kl fem i morse för att ha brandövning kl sex och den slutade kl sju och jag började jobba kl tio så det var bara att vara kvar på jobbet. Passa på att äta frukost med en underbar butikschefs granne till mig. Så härligt att få snacka av sig.
Öppnar upp portarna kl tio vad händer då, jo alla bara springer in i butiken och vill shoppa så himla kul. Blir av bytt kl ett för jag ska äta lunch med en media säljare, sagt och gjort iväg äta lunch tillbaka till butiken och packa in sakerna ner till nästa butik för att lämna skor och fixa med lite smått.

Sedan hem och laga mat och lägga barn och nu så har man gjort det administrativa jobbet för dag. Japp nu är man tillbaka till verkligheten igen... Tur att man bara jobbar i morgon förmiddag för jag tror att det kommer vara en person som är helt död.. Har glömt bort att ta hand om mig själv de senaste dagarna. Men i helgen så ska jag bara ta det lugnt det ska vist vara sol ute så då får man vackert sitta under parasollet...

Nu så är det sängen som gäller, ska njuta lite av att jag har fått tillbaka mitt liv visserligen inte till 100% men nästan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar