onsdag 30 juni 2010

Kaos..

Just nu känns allt bara kaotiskt i mitt liv. Mår piss ena stunden och i nästa faktiskt ganska bra och under den tiden ska man orka göra allt. Just nu händer allt jobbigt på jobbet, många beslut som ska fattas och så på toppen av det blir sonen sjuk. Han har växtvärk som inte heter duga. Han var jätte konstig i morse bara sov, vakna en stund och i nästa stund så sov han. Så det var bara att ändra på alla planer ringa hem mannen springa in till grannen så man kunde få iväg dottern till dagis.

Åker till sjukhuset och där får vi veta att det är selenbrist han har det får vist kalvar när det ska ut på grönbete så det är väl det han ska få göra springa ut på grön bete. Har nu varit och köpt medicin för det så får vi se om det hjälper..

I tisdags fick jag äran att vara med i vår lokala tidning det gjorde en artikel om mig och min sjukdom. Tyvärr så vet jag inte hur man kan lägga upp artikeln här på bloggen. Om det är någon som kan får den jätte gärna hjälpa mig. Artikeln var bra och tog upp det som jag tycker är det viktigaste att jag inte fick hjälp i Sverige utan var tvungen att åka till Tyskland.

Min pappa ska hjälpa mig att svara på de brev jag fick från läkaren via patientnämnden. Men jag börjar bli lite lätt trött på att det alltid måste vara en stor process i allt. Det tar så mycket energi jag skulle behöva det till mig själv och min familj...

1 kommentar:

  1. Det var en bra artikel. Var tvungen att köpa SN trots att vi sagt upp vår prenumeration :)
    Hoppas M mår bättre!

    SvaraRadera