lördag 5 juni 2010

Trött åter trött

Förstår inte varför jag är så trött, har sovit bra hela veckan men jag är så trött skulle kunna somna stående. Känner mig även jätte frusen och har ont i kroppen känns som jag har sprungit en mil men det kanske jag har gjort?? Så mycket som har hänt denna veckan..

Idag har vi inte gjort så mycket, fyllt upp poolen så barnen väntar på att den ska bli varm och skön. För att slippa tjatet så åkte vi iväg och fika i gamla Oxelösund det var så himla mysigt. Barnen tyckte det var jätte mysigt..

Sitter nu och tittar på barn tv med barnen och äter godis sen blir det natta barn, jag tror att jag går och lägger mig också då. Vet att jag är tråkig men jag är så trött..

I morgon blir det att fira Nationaldagen med min syster med barn ska bli jätte trevligt. Så då blir det Heja Heja Sverige :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Lotta, var i Phorzheim samtidigt som du. Jag tror det är läkningen som gör en så trött,
    Jag är också oerhört trött just nu, kan få energi ett par timmar sen så blir jag så konstigt trött så jag blir lite rädd, det är en så enorm trötthet o känns som jag bara ska somna, jag o min pojkvän gick ut igår o åt en mysig middag och jag kände som jag höll på falla i sömn . Antibiotikan, samt att bakterierna dör, samt det som antagligen försöker rätta till sig i kroppen orsakar antagligen tröttheten. / H.

    SvaraRadera
  2. hej igen.. funderar lite på vad tröttheten beror på och om man kan undvika den på nåt sätt..... vilken antibiotika äter du när du blir som tröttast?? jag äter enbart Minocyklin just nu och är så konstigt trött, vaknar på morgonen och känns som jag inte sovit nåt fast jag har det, känns som jag inte riktigt kan hålla mig vaken utan lite som i en dvala. / H.

    SvaraRadera