torsdag 17 juni 2010

Förkyld...

Attans va förkyld man är, vet inte hur många gånger man har snutit sig i dag...Så jag är jätte duktig och är hemma och är sjuk. Visserligen har jag varit sjuk en tid nu. Men jag är ju som alla vet ganska dålig på att ta det lugnt nu när jag mår bättre än vad jag gjorde för hundra dagar sedan.. Men som sagt i dag ska jag vara hemma och bara var sjuk..

Visserligen ska jag i väg till vårdcentralen och ta ett lever prov, har fått efter många om och men fått min läkare att ta ett blodprov. Snällt va?? Ibland är de snälla inom sjukvården. Men det ska bli kul och se hur hon är när jag ska träffa henne och diskutera om Sverige är sugna på att ta över min behandling. Jag har absolut inga förhoppningar..

Idag har barnen avslutning på dagis, så det ska bli så mysigt att åka till dagis och ha picknik och se när de sjunger... Hoppas bara det inte blir regn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar