torsdag 20 maj 2010

Aj mina stackars ben...

Har så ont i mina ben det känns som det är dubbel så stora som normalt. Och det värker och stasar. Undra om det är för att det är varmt? Eller om det kan vara en biverkning? Det kan även vara så att jag är överansträng då min syrra lura mig att gå en sväng och det blev bara 3 km och jag hade inga bra skor på mig. Men skönt var det...

Idag har jag varit på jobbet en stund fast jag egentligen borde vara hemma och ta det lugnt men det är så svårt. Vill så gärna komma igång men det är inte så säkert att jag gör det nu den första juni som jag hade tänkt men jag funderar på att testa så får vi se. Skulle vara så härligt att kunna få gå till jobbet..

Passade på idag och hämta sonen tidigare från dagis så vi kunde lyxa lite. Dottern ska sova över på dagis, det gör alltid det med femåringarna innan de ska flytta över till fritids. Ska bli spännande att höra hur det har haft det i morgon. Kändes jätte konstigt att inte hämta henne. Men det är ingen som har ringt så det går nog bra.

Sonen och jag åkte till hamnen och åt glass och lekte i lekparken det var så härligt. Sen hem och äta och leka lite med grannarna, vi mammor tjattra som vanligt så det blev en bra dag i alla fall..

Nu så ska jag gå och lägga mig och måna om min värkande kropp. Sedan måste jag förbereda mig för en träff men en person som ska hjälpa mig att skriva om min sjukdomshistoria så hål tummarna att vi kan få till något bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar