lördag 8 maj 2010

Härligt uppvaknande

I morse vakna men upp med en mysig liten gosse i sängen som säger -mamma jag tycker om dig. Då blir man så glad. Jag känner mig så glad att få vara hemma igen och inte vara i Tyskland längre.

Idag började jag med min behandling som jag ska sköta själv, det ända jag måste hitta är någon som vill och kan ta lever prover på mig. Är det någon som känner sig manad?? Nu när jag bara går på tabletter så måste jag börja öka dosen så det gjorde jag idag, känner mig lite konstig. Men jag säger som min mamma brukar säga de första dagarna är jobbigast.

I dag har det bara regnat så tråkigt, man lämna ett regnande Tyskland och kommer hem till ett regnigt Sverige känns inte alls kul.. Skulle planterat blommor men det kändes inte så lokande när det bara öser ner. Så det blev en riktig hemma dag han med en lunch på staden först men sedan har vi bara varit hemma. Hoppas på sol i morgon så man kan plantera blommorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar