fredag 21 maj 2010

Varm och fin dag

I dag känner jag mig ganska sliten och har ont i kroppen känns som man är sjuk. Men det är jag ju men vill inte erkänna det. Kanske skulle göra det snart eller vad tror ni..

Ska snart åka till en av mina kompisar som ska hjälpa mig att se om man kan få till någon artikel om min historia inom vården. Hoppas att vi kan få något gehör för detta vill att ingen mer ska behöva få lida så länge som jag har gjort...

Sedan blir det att hämta barnen och grilla i kväll jag hoppas jag kanske känner mig lite bättre i kväll. Sen är det helg så då ska jag verkligen ta det lugnt..Man kanske bara ska sitta på altanen i skuggan och bara ha det skönt....

1 kommentar:

  1. hej Lotta.
    hoppas du har det ok. jag kan inte hellr motionera riktigt ännu, jag o min pojkvän var ute o gick i skogen häromkvällen o känns som det blir lite sämre. har bestämt att inte göra saker som känns påfrestande på ett tag, vi har en trappmaskin o cykel hemma tänkte träna lite hemma ett tag tills jag orkar ge mig ut o träna.
    nu tolerar jag antibiotikan igen så det går bra. jag känner när jag läser det du skriver att du kanske ska ta de lugnt ett tag, försök o inte forsera tillfrisknandet o komma igång, tänk att det säkert tog tid innan det blev som det blev, kan ta tid innan du är i balans igen.jag känner just nu att det går lättast när jag inte har tider o passa och inga måsten, men samtidigt måste man ju med tiden komma tillb till att klara det med men tänk på att vi är alldeles i början av vår behandling och reaktionerna är starkast då desto mer behov av vila tror jag. bara ett råd...

    SvaraRadera