tisdag 11 maj 2010

Bättre sent än aldrig..

Idag har jag varit i en av butikerna och fixat lite åt sedan lunch med en av mina bästa vänner. Sedan åkte jag till dagis och hämta barnen så vi kunde mysa lite i solen tillsammans. När vi kom hem så var våra älsklings grannar ute med hundarna så det blev lite snack med dem och barnen myste med hundarna alltså en jätte mysig eftermiddag

Har även gått igenom dagens post och då hade jag fått ett brev från kirurgklinken och det var ett svar på min undersökning som gjordes i Eskilstuna på min urinblåsa den 29 mars jag hade nästan glömt att jag hade varit där. Och då undrar ni alla vad kom de fram till då, jo att jag hade en neuroligisk störning i min urinblåsa. Men hur man skulle behandla mig för det visste inte läkaren utan bara säger att jag ska fortsätta att tömma min blåsa enligt klockan som tidigare. Säger bara tur att någon kom på att jag hade Borrelia annars så hade jag fått gå med detta urinblåse problem tills jag dör....

4 kommentarer:

  1. Är det konstaterat nu att det är/var borrelia?

    //Fredrik

    SvaraRadera
  2. Ja du Lotta.... Man blir något vettskrämd av den svenska vården allt.... Ja vilken tur att du verkligen tog dig ner till Tyskland så att du blev bättre... Hoppas nu att det verkligen var Borrelia o att du snarast blir helt återställd... Stora kramar från mig

    SvaraRadera
  3. Har inte fått något svar på något blodprov att jag har Borrelia, men om man går på symptom och hur jag har svarat på medecineringen så är den läkare jag har träffat så säker på att det är borrelia. Så jag känner mig själv väldigt säker också på det. Tack för alla kramar..

    SvaraRadera
  4. Det är ju helt sjukt att man måste söka vårt utomlands. Kom förbi ngn dag om du orkar så bjuder jag på fika!

    SvaraRadera