måndag 24 maj 2010

En dag med glädje

Oh vilken dag det har varit, haft en mor och son dag. Först hos logopeden som konstaterade att han inte var så efter med talet han pratade långt bak men det kommer nog att bli bättre med tiden. Men vi bestämde att vi tar och ses igen om sex månader för säkerhets skull. Sedan ner och klippa honom hos hans älsklings frisör. Vi passade även på att åka till Norrköping och hämta lite saker från butiken och äta lite lunch han med även en fika.

Sen åkte vi hem och myste tills pappa och syran kom hem. När jag kommer hem så har posten kommit och vad finns där i brevlådan jo brev från läkaren i Tyskland med min diagnos och där står det att man har kunnat hitta Borrelia i blodet som togs när jag var i tyskland. Så skönt nu vet jag att jag har borrelia till 100%. Så skönt nu kan jag verkligen må dåligt och veta att det kommer att kunna bli bra. Så det var värt allt besvär och känns som nu kan jag snart börja blicka framåt och se att det finns en framtid för mig också....

1 kommentar:

  1. skönt att få svart på vitt helt klart. Kanske enklare att få eftervård i Sverige.. man vet ju aldrig :-)

    SvaraRadera