tisdag 4 maj 2010

Dag elva i Pforzheim

Har just kommit hem från min första behandling för dagen den tar ca 1 1/2 timme är så kämpig och långtråkig men som tur i dag så kom vi alla Svenskar samtidigt så vi satt och prata under tiden. Därefter så gick vi och åt lunch på en bokhandel jätte god mat och mysigt ställe..

Ska nu vara hemma en stund för att sedan gå iväg igen för en behandling på efter middagen den går lite fortare men exakt lika tråkig.

Idag tog det nya prover på mig för att se om min lever klarar all denna medicin tog även ett infektionsprov till så får vi se om de kan hitta något på det, Skulle vara så skönt om de kunde hitta på ett prov att jag har borrelia så man kan visa på att de har så fel i Sverige.. Det är så sjukt att man inte kan få hjälp i Sverige.

Men som sagt är jag glad att jag åkte ner fast man många gånger har bara vilja sätta sig på första bästa plan hem. Mitt lindande här ner och saknad av barnen har inte varit något alls om man gemför med den tid som jag hade innan jag åkte. Men nu är det inte alls långt kvar det är bara 3 dagar sedan flyger jag hem oh det ska bli så skönt men skrämande ändå tänk om man inte är helt bra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar