torsdag 27 maj 2010

Tjejdag

Vaknar upp i morse och vet att sonen är sjuk, hans syster blir jätte besviken för hon och jag ska ha en tjejdag. Så min man bestämmer sig för att vara hemma så vi kan ha våran tjej dag.

Så sagt och gjort så cyklar vi ner till staden för att klippa håret, shoppa och sedan äta lunch. Så härligt att bara få vara med själv med ett barn. Så det känns som man har haft en bra vecka en dag med sonen och nu en dag med dottern.

I morgon får man en bonus dag med sonen då han hade feber i morse så får han vara hemma i morgon från dagis. Ska på en invigning av ett apotek på förmiddagen och sedan luncha med min centrumledare så han blir glad att få följa med. Men där vet jag inte vem som blir gladast han eller min centrumledare.

Nej nu ska jag börja fixa lite inför vår resa till Stockholm i helgen ska bli så härligt gå på bröllop bo på hotell och bara vara man och hustrun. Mannen har lovat att hjälpa mig att spreja en brun utan sol igen.. Han är verkligen kanon duktig på det..

I morgon hämtar jag även min hatt ska bli så spännande. Hoppas jag blir nöjd nu :-)

1 kommentar:

  1. Hej Lotta! hoppas du får en trevlig helg i helgen. jag har också fått brev nu där Klemann säkerställt diagnosen. känns skönt för sin egen skull att veta men man kan ju inte använda det i Sverige. men huvudsaken man vet själv, det gör en lugnare tycker jag. hur skrev han på din diagnos? var den på tyska? hur mår du / H.

    SvaraRadera