onsdag 12 maj 2010

Känner mig trött..

Ja då har man varit igång i tre dagar, varit i mina butiker träffat mina anställda och fixa lite med saker som ska hända i butikerna i dagarna. Har varit kul men ändå jobbigt..

I dag börjar jag känna att jag börjar få som influensa, vet inte om det är för att jag har varit igång eller om det är något som är på gång i kroppen. Ont i kroppen, halsen och känner mig så trött. De säger att det är bra om jag får dessa symptom för då ska vist mina bakterier dö... Så man får hoppas att det är det som är pågång.

Nu ska jag inte jobba något mer i denna veckan ska bara vara hemma med barnen och mannen. De blir en lång ledig helg, vet inte vad vi ska göra det beror nog på väder och dags formen. Mamma och Pappa kommer på middag i morgon ska bli så kul att träffa dem och få prata med dem och visa att jag är på gång att bli frisk. Tror att mamma har varit lite orolig så jag vill att hon ska känna att jag är på bättrings vägen men ändå lärt mig att inte köra i 100..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar