söndag 2 maj 2010

Dag nio i Pforzheim

Vaknar som vanligt tidigt, igår när jag kom hem så började kroppen göra ont som attans och idag känns det som man har blivit överkörd av ett tåg. Ursh vad det känns segt. Tänk om jag börjar bli sämre igen. Nej ursh fy blä det vill jag inte. Men det kanske är som han säger att man måste må dåligt för att infektionen ska ut...

I går hade jag en trevlig dag med mina svenska vänner här nere vi var och åkte lite bil och stanna på ett ställe och åt mat som var jätte mysigt. Åt spariss med hollandessås det var en upplevelse..

Idag är det söndag allt är stängt här utom fik och resturanger. Så vi ska ta och åka till Karlsuhe och titta ska bli trevligt...

Men gud va jag längtar hem idag ska min dotter ha en dans uppvisning och det känns jätte jobbigt att inte kunna vara med och titta. Ursh jag vill bara hem och få vara med familjen.

Men nu är det bara fem dagar kvar, blir lite nervös för jag har fått höra att det kan vara svårt att få hjälp på Glömstapoolen i Stockholm. Men min älskade man ska ringa ditt på måndag så håll tummarna att det kommer att gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar