fredag 7 maj 2010

Hemma i Sverige

Nu så har kommit hem till Sverige igen, Resan gick bra.

Blev upp hämtad kl sex vid hotellet sedan gick det i 160 till flygplatsen inte för att det var bråttom utan att man vist kör så fort. Kom till flygplatsen halv sju och planet gick kl halv tio så det blev en stunds väntan. Och det tråkiga var att check in inte öppnade förrens kvart över sju och jag vill in till gate så jag kunde äta frukost.

Checka in och vad händer jo jag har övervikt man får bara ha 15 kg med Ryanair och jag hade 18 så det blev att betala 60€ hon fråga om jag vill ta bort något. Och jag tänkte direkt hur ska man få bort tre kilo bara så där. Nej det är bara betala och se glad ut.

Därefter så var det bara att gå mot gaten och äta frukost och läsa en bok tills planet avgår Hamnar vid ett gäng tyskar som pratar massa på planet och jag så var så less på tyskar..

Flyg resan gick fort och äntligen så landande jag och äntligen så fick jag träffa min underbara familj. Och det var så härligt.

Skönt att vara hemma och känna sig friskare visserligen är jag inte helt frisk men jag är på god väg, idag var jag och handla blommor så nu ska det planteras. Min man säger du är verkligen frisk när du vill göra saker hela tiden.. Ja han har rätt jag känner mig som jag har kommit ut ur en bubbla.

Så jag säger bara tack till er som har hjälpt mig till denna till mitt tillfrisknande...

1 kommentar:

  1. välkommen hem, så skönt att höra hur bra du mår!

    njut av familj och livet nu!

    kram

    SvaraRadera