lördag 1 maj 2010

Dag åtta i Pforzheim

Vaknar upp till ett mulet Pforzheim och idag har man inga behandlingar och så är det första maj och det firas här med så allt är stängt tråkigt nog inte ens en mat butik är öppen och så är det i morgon också.

Så vad ska man hitta på i dag då?? Jo i går bär jag och två andra svenskar var och åt lunch så bestämde vi att vi skulle hitta på något för en av dem har bil så vi kunde åka en tur och titta på något men vad har vi inte bestämt riktigt så det ska faktiskt bli kul. De ska bara hämta mig klockan tio. Så vi får se vad som händer idag..

Och hur fira man valborg här det tror jag inte att man gjorde. Men jag och en av de svenska tjejerna vi var och åt mat, men jag hade ätit min gröt så jag var nog lite för mätt men det var sällskapet som var viktigaste. Sedan blev det en promenad runt floden sen hem och sova..

Och jag la mig för att vänta på att mannen skulle ringa på skype men han gjorde aldrig det så jag undrar om han somna i barnens säng men jag ska försöka ringa dem nu på morgonen hoppas det är uppe idag..

Det ska på barnkalas idag, syrans stora tjej ska ha kalas. Jag tror att min syster kommer att bli lite galen på mig när hennes tjej får sin present men det får jag ta hihi...

Nej man kanske skulle dusch och sedan gå och äta frukost, man måste ladda batterierna nu när man ska på utflykt.

Idag är det bara sex dagar kvar...

1 kommentar:

  1. Så skönt att läsa att du mår bra igen, det gör mig glad!!!

    Stora kramar

    SvaraRadera