fredag 14 maj 2010

Klämfredag

Idag vet jag inte vad man ska göra en dag som är i kläm känns det som, vädret är så tråkigt så jag vet inte vad jag ska säga. Mulet och trist. Igår var det bara regn så det blir en dag till inne och vad gör man med två barn som är uttråkade??

Själv har jag så ont i min kropp så jag vet inte vad jag heter. Det känns som skinnet inte passar min kropp det är för trångt. Ursh fy och blä säger jag, har ju mått så bra och nu så är det piss igen. Börjar i dag igen med metro (antibiotika) har haft uppehåll med den så det kanske kan hjälpa. Men man får smått lite panik när man börjar må dåligt och ändå försöker jag tänka som Dr Kleman sa att man måste må skit för att bli bra. Men det känns så långt bort om man ska besöka honom, för det känns som det är den ända som kan hjälpa mig. Här i Sverige så tror jag inte mycket på att de vill hjälpa mig fast jag har fått en diagnos från en läkare. Men det är bara bita ihop och hoppas att det går över, som mina Svenska läkare har sagt hela tiden.

Kanske dags för frukost i allafall kaffe skulle vara gott...

1 kommentar:

  1. Kram till dig! Idag är min sista lediga dag, imorrn jobbar jag delad tur och på söndag jobbar jag kväll..... så det bli inte mkt ledigt för min del i helgen :(

    SvaraRadera