lördag 22 maj 2010

Det gör ont...

Idag gör det så ont i min kropp det värker och stretar känns som min kropp inte passar i mitt skin. Men på måndag är det min sista dag med metron så då får man se om det vänder igen och blir bättre. För det är inte sämre att jag mår dåligt nu, vist är det konstigt men det är så..

Idag har jag inte gjort så mycket har bara varit med barnen och haft det mysigt. Var nere i en av butikerna och bytte av en av tjejerna som har gjort ett kanon jobb i helgen. Jag är helt chockad över helgen men så glad att det kan vända.

Avslutade kvällen med att åka till hamnen och åt mat samt lite glass. Nu så sover barnen och jag och mannen ska mysa i soffan. Sedan ska han hjälpa mig att spruta lite brun utan sol på mig ska på bröllop nästa helg vill bli lite brun....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar