onsdag 5 maj 2010

Dag tolv i Pforzheim

Oj idag är det bara två dagar kvar sen åker jag hem, känns jätte konstigt tiden har gått fort men ändå långsam. Men man blir även lite orolig att åka hem redan tänk om jag blir sämre. Igår blev en av mina Svenska vänner här ner väldigt dålig så hon fick vara kvar på kliniken hela dagen. Det ska bli skönt att se om hon mår bättre i dag, blev faktiskt lite orolig men ändå en lättnad att se att de tar så väl hand om en här ner det kan jag inte säga att sjukvården i Sverige gör på samma sätt..

Vad ska man göra idag då jo ska snart gå iväg på min första behandling för dagen sedan blir det nog en lunch med svenskarna. Idag måste jag även hitta något till sonen som jag kan ta med mig hem.

Var även och kolla när jag var tvungen att åka för att hinna till planet på fredag i receptionen och hon trodde det var bäst att åka kl sex på morgonen. Så det blir att stiga upp i ottan och åka iväg men det är det värt bara jag får åka hem så.... JAG VILL HEM NU!!!!

Två dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar