måndag 31 maj 2010

Sista sjukdagen

Idag har jag haft lunch date med en vän till mig. Passade även på och hämta barnen tidigt för i morgon ska verkligheten börja igen.

Tänk jag ska gå till jobbet i morgon det är 112 dagar sedan jag jobbade. Ska bli lite kul men är ändå väldigt rädd att jag inte ska klara av det och att jag ska bli dålig igen. Visserligen kan man aldrig få garantier för det. Ska inte börja jobba heltid ännu och jag vet inte idag om jag någonsin kommer att kunna börja jobba heltid.

Prova även på och gå en långpromenad i dag med min bästa kompis. Vi gick inte så långt men det blev lite tufft ändå så jag får nog ta det lite lugnt

Idag kom även matkassen från Lina så skönt att vi är igång igen. Så nu ska man laga massa mat, tråkigt nog så var en rätt med skaldjur så den får jag hoppa över.

Nej man kanske ska gå och sova så man är pig i morgon, ska bli kul att få gå till jobbet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar