lördag 29 maj 2010

Älsklingens dag

I dag vaknar jag upp igen med att skinnet inte passar min kropp alls. Det gör så himla ont. Så jag undrar om min kropp behöver mer metro för det är exakt fem dagar sedan jag slutade med metro och det var fem dagar efter förra gången som det blev så här. Nu skulle jag verkligen vilja ha en svensk läkare där man bara kan boka en tid och träffa för att prata. Men nu så måste jag formulera ett engelskt brev och skicka till Tyskland och sedan vänta på svar. Kommer jag ihåg rätt så ska kliniken vara stängd nu fram till mitten av juni. Ja ja man får kanske bara acceptera att man är sjuk och kommer ha perioder som är bra och perioder som är dåliga. Men det är så svårt att inse när man heter Lotta!!!

Jag har haft egen tid med mina barn denna veckan det har varit så skönt och mysigt. Nu i helgen så är det min man och jag som ska få egen tid och det ska bli så underbart. Ska köra ut barnen till min föräldrar som är på landet. Sedan åker vi upp till Stockholm för att shoppa lite sedan checka in på hotellet som vi ska bo på övernatten för att göra i ordning oss för våra bästa vänners bröllop, hoppas vädret blir bra.

Vilken bättre morsdags present kan man inte få om inte en morgon med hotell frukost med den person man älskar mest av allt. Sedan ska vi avsluta mors dag med att åka till mina underbara föräldrar och äta och fira min egna mamma som är världens bästa mamma.

Så i helgen ska jag njuta så mycket jag kan för på tisdag ska jag försöka börja jobba lite hoppas det kommer att gå. Orkar inte vara hemma längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar