måndag 10 maj 2010

Tillbaka till verkligheten.

Oj nu är man i form igen ser det ut som. Jag var i en av butikerna i dag och skulle hämta ett papper och vad händer då jo jag råkade hamna i ett möte ang en aktivitet i gallerian. Det var lite kul att få träffa alla igen och se att man inte har lagt av sig allt, man hade några idéer att komma med..

Sedan blev det att köra ner till Norrköping och hämta papper i den butiken och fick träffa en tjej som jag har anställt sedan två månader tillbaks men har aldrig träffat så det var kul. Åt lunch med henne och sedan hem för att lämna in bokföringen och sedan hasta iväg till dagis och hämta barnen.

Och nu så har man ätit och har just börjat kolla av min mail, och ser då att jag har fått mail i från mina älsklings grabbar från Pforzheim, jätte roligt. De saknade mig och jag saknar faktiskt dem också lite.. Men jag saknar inte behandlingarna. Det är inte så konstigt att man saknar dem då man nästan har umgåts 24 timmar om dagen ;-). Kul att höra att de lever och mår bra.

Och i morgon tänkte jag faktiskt vara med i en av butikerna för att se vad som har hänt under tiden som jag har varit borta det var ju 100dagar sedan jag jobba. Ska faktiskt bli lite kul, känner mig inopererad.. Men jag lovar jag ska ta det lugnt, min pappa sa till mig i morse att jag inte behövde göra allt på en gång och han har så rätt (som vanligt) jag ska inte köra i 100 nu..

1 kommentar: