tisdag 13 april 2010

Andra dagen denna vecka

I dag är det lite lyxigt igen, mannen jobbar hemifrån. Hade en son som sov som en stock, hans mamma med, vi vakna inte så mannen missade tåget. Så nu får han jobba hemifrån och sonen får vara hemma. För han är så trött undra om det är något pågång igen. Vi får hålla tummarna att han bara är trött. Han har sovit mer än 12 timmar i natt, tecken på att han är trött. Det kan också bero på att han växer jätte mycket..

Igår mail min läkare i tyskland som jag ska träffa och bekräfta att jag kom innan har jag bara bekräftat min kontakt i Sverige. Fick svar idag och fick vet när jag ska vara på hans mottagning och vad jag ska ha med mig. Så nu måste jag skriva sjudoms historia på engelska, tur att man har hittat denna sidan http://translate.google.se/# man blir då kanon duktig på engelska ;-)

Så det blir dagens uppgift..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar