fredag 16 april 2010

Idag om en vecka..

Idag är det en vecka kvar tills jag åker, känns jätte nervöst och jobbigt. Idag är det en sådan dag som jag känner att jag absolut inte vill åka men jag måste för jag mår skit ockås.

Har i dag så ont så jag vet inte vad jag ska göra. Alla har nog varit ute och blivit så där iskall i huden och sedan kommer ni in i värmen och kroppen börjar bli varm, det sticker som attans. Så gör det i hela min kropp. Jag är så trött på att leva så, nu hoppas jag verkligen att jag kan få hjälp i tyskland.

Nu får vi bara hoppas att flyget kommer igång igen så man kan komma ner i tid. Skulle inte kul om man missa sin läkar tid. Men det går ju inte att göra något åt det som händer. Min man säger om det inte går så får vi ta bilen. Tänk vilken man man har han alltid en lösning. Men jag tro inte att jag vill se andra utvägar just nu tror jag vill hitta anledningar till att skjuta upp resa. Men jag vet innerst inne att det inte går att göra det, för det kommer inte att vara lättare att åka om man åker om en vecka eller två man kommer ändå att vara själv där nere..

Varför velar man hela tiden, jag frågar mig hela tiden vad är jag rädd för? jag kan ju bli frisk. Min man och barn kommer ju att vara hemma och vänta på mig de kommer ju inte att glömma mig men jag får panik..Även mina vänner kommer att finnas kvar, min föräldrar lika så. Jag blir just nu bara så trött på mig själv varför är jag så töntig och är så rädd för allt..

Det kanske är som de sa när jag var liten laviga Lotta, då jag var så feg, hängde mamma i kjolen och så. Jag tror nog att de personerna börjar få rätt...

Men jag är liv rädd just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar