söndag 11 april 2010

Vilken härlig söndag

Oj vilken dag det har varit, gick ut vid halv elva då barnen var som galna kor och ville ut i de fria. Satte mig i en stol för hade ont som vanligt. Och det var lite mulet men sen sprack det upp och solen kom fram , värmde upp en och det var så härligt..

Så barnen lekte och hade det bra, själv satt jag på altan och drack kaffe och prata med en granne. Medans mannen bytte däck på bilarna. Sen blev det en snabb lunch sen ut igen. Och mannen planterade om blommorna och jag satt och titta på.. Gick in för gott kl sex, åt och så bada man barnen och nu så sover det så sött..

Så skönt att man kunde vara med ute fast man inte riktigt orkar vara med som man burkar. Hoppas nu att man fick lite färg i ansiktet också kunde vara lite härligt..

Sen måste jag bara berätta min underbara man har köpt en dator till mig, den ska vist komma om några dagar. Ja jag vet jag är så bortskämd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar