måndag 5 april 2010

Påsk i vänskapenstecken....

Det är inte klokt igår satt man ute i solen och fika det var så härligt det var verkligen vår och vad händer i dag då det är SNÖ!! Inte roligt alls men som tur är tror jag att det försvinner snabbt..

Hur har helgen varit då, jo jätte jobbig men ändå mysig. Dopet gick jätte bra barnen var så fina satt stilla under hela ceremonin Så nu är man gudmor och ska visa ett gott föredöme. Efter dopet hade jag och min man en mysig kväll men den slutade tyvärr i sängen för jag hade så ont så jag knappt kunde sitta upp. Min ena arm har blivit jätte konstig vet inte hur jag ska förklara men det är som man är som enarmade banditen. Så det var synd att det blev så men vi fick vara tillsammans och det var det viktigaste.

Igår kom min älskade vän som är det bästa som finns vi fika och satt och myste i solen. Prata massa skit och hade det bra. Sedan bjöd mannen oss på lunch så det var helt klart en underbar dag. Sen till mamma och pappa och hämta barnen och äta middag sen hem. Och jag fick åter igen lägga mig tidigt då jag hade ont som vanligt.. Men man vill ju vara med och inte bara ligga i sängen..

Och vad händer idag då. Erik Sade från Melodifestivalen ska uppträda i vår stad har lovat min dotter att hon sak få se honom. Min kusin med barn kommer också vara med det ska även följa med hem och äta middag. Så det blir en ytterligare en härlig dag i vänskapens tecken...

Jag hoppas att ni har haft en lika bra påsk som jag...

3 kommentarer:

  1. Jag och barnen ska se honom med, så vi kanske stöter på varann där!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig och trevlig påsk trots smärta och snön som kom tillbaka!
    Hälsa familjen och Trevlig påsk i efterskott! från Micke och Carina

    SvaraRadera
  3. Hoppas du nsart snart får några svar på vad det kan vara... Stora styrkekramar till dig Lotta o Glad påsk på er i efterskott

    SvaraRadera