tisdag 20 april 2010

Vilken dag det var igår..

Oj oj igår trodde jag ett tag att nu dör jag, ursh det var hemskt Mådde ganska bra i början igår hade sovit dåligt hade ont i huvudet och sedan pang sa det bara alla min körtlar svullnaden och jag börja må illa och kräkas Och kroppen värkte som den skulle sprängas. Gick inte ligga stilla i sängen hur jag än låg så gjorde det ont. Fick inte ro i kroppen, men efter en stund somna jag i allafall.

Min man var på möte om sin mamma som ligger på sjukhus så han skulle komma hem sent och jag kände jag kommer aldrig klara av att laga mat och lägga barnen men vilka ställer upp då? Jo mina älskade föräldrar jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dem som alltid ställer upp när jag mår dåligt. Älskar Er!

Just nu har jag bara ont i kroppen känner mig svullen ljumskar är värst, mår ganska illa har svårt att äta men det känns ändå bättre. Detta gör att jag känner att det kommer vara lättare att åka, kan kanske få en vändning på detta. Nu är det inte långt kvar, om det blir att åka på torsdag eller fredag får bara Askmolnen bestämma...Men på lördag ska jag träffa denna läkaren.
http://www.dr-w-klemann.de/

Idag är det 79 dagar sedan jag blev sjuk. Ursh vad länge det låter och då har jag inte jobbat något ju lite men inget i butiken. Jag vill så gärna bli frisk, hoppas verkligen att de har rätt att jag har Borrelia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar