lördag 24 april 2010

Vad sa doktorn..

Ja nu har man träffat doktorn, och det är nog så att jag har Borrelia. Nu så började vi behandlingen mår jag skit kassa av den så är vi på god väg. Så idag började jag med en tablett som ska tas varje eftermiddag sen på måndag börjar jag med intrevenöst antibiotika Ska tillbaka till läkaren då. Min älskade man väntar och följer med, tur att han har bilen så han kan vara lite flexibel. Mamma säger att han kommer hem när han kommer barnen klarar sig, tänk vilken familj man har. Älskar Er!!!

Det känns jätte jobbigt just nu, att man vet att nu är det definitivt att jag ska vara här i 14 dagar. Där efter kan man förhoppnings vis fortsätta behandlingen hemma, i Stockholm det känns lite lättare...

Ska bytta hotell på måndag då det som jag bor på nu är så himla långt att gå till kliniken så det funkar inte. Men har hittat ett likvärdigt kanske lite sämre men bättre läge så det får gå. Kommer då att på i "city" så det kommer att underlätta massa..

Nu ska jag ta vara på den korta stund jag har kvar av tiden med min man, men jag ska verkligen klara detta. Jag är starkare än jag tror...

2 kommentarer:

  1. klart att du är, i svåra stunder mobiliserar man styrka...den finns där fast man inte tror det.

    du kan vara säker på att du gjort helt rätt!

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Du är en av de starkaste jag vet Lotta!!!! Du får vara ledsen, arg och klaga för det är så att är man i en utsatt och ovan situation och inte kan ha sina nära där så blir man ledsen. Så det är det man har vänner till att få klaga och häva ur sig all skit man har!!! JAg hoppas verkligen att du nu kommer att bli frisk och kry igen!!!! Tänker på dig!!! Stora kramar Kajza

    SvaraRadera