lördag 10 april 2010

Mulen Lördag..

Vaknade av att det var två barn i sängen, de titta på TV och jag läste en stund vi bara myste med varandra. Härlig start på en lördag. Kändes jätte mysigt men jobbigt att man vet att om två veckor som kommer man inte att vara närvande på samma sätt.

Där efter blev det en lung och mysig frukost. Vi prata mycket om hur det ska bli när jag åker. Dottern tycker det ska bli spännande att ha kontakt med sin mamma på ett annat sätt en via telefon. Det är skönt att hon tar det på de sätt märks att hon har blivit stor. Sonen har nog inte förstått att jag ska åka. Jag tror inte att jag själv har förstått riktigt att jag ska åka, känner mig jätte nervös blir säkert lättar när man har kommit i väg.

Idag är det så tråkigt väder ute så det får bli en lugn dag, mår inte alls bra känner mig jätte matt kroppen är tung och seg. Känner mig smått illamående. Det känns lättare att må dåligt när inte vädret är så bra. Lättare att bara vara och ta det lugnt och små pyssla med barnen. Ska nog ta och spela ett spel med dem..

Jag hoppas ni alla får en härlig lördag och söndag.. Solen ska vist komma på söndag vi får hålla tummarna för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar