tisdag 6 april 2010

Svar från Chefsläkare i Sörmlands landsting..

Hej!
Jag har efter vår tidigare kontakt skrivit brev till verksamhetschef på medicinkliniken. Efter att ha läst ditt mail idag har jag också muntligen kontaktat honom. Han kommer att ganska snart kontakta dig för diskussion om fortsatt handläggning.

Vänliga hälsningar

chefsläkare Lt Sörmland


Min fråga nu?

Ganska snart när är det? Och diskussinom om fortsatt handläggning? Vilken handläggning det finns ju ingen. vågar man lita på att denne man kommer kontakta mig då han inte har gjort det inom de tidigare 14 dagarna.

Ursh jag blir så ledsen, varför vill inte hjälpa mig vad är det som är så farligt?? Fattar inte har vi inte sjukvård i Sverige Nej som sagt jag orkar inte mer..
Men det är ingen som har förstått att jag i dag har givit upp helt, jag går upp säger hej då till barnen väntar på att de kommer hem och går och lägger mig osv... Och sen när helgen kommer så får man skärpa till sig lite extra så man orkar med lite mer än man gör.. Jag har ju två barn jag älskar och en man, jag vill kunna leva med dem men kommer jag att kunna göra det???? Kan någon Hjälpa mig???

3 kommentarer:

  1. Åh vill bara krama om dig gumman!!!!!! Vill ge dig styrka att orka och även glädjen tillbaka!!! Hoppas mina kommentarer ger dig lite ljus i mörkret gumman!!!! STORA STYRKEKRAMAR TILL DIG

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte hur jag ska kunna trösta, det blir tyngre och tyngre och det går inte att säga upp med hakan, klart att det är tufft.

    tur att du har en sån underbar familj som stöttar!

    kan också bara säga att jag finns här och lyssnar om du vill.

    kram från mig

    SvaraRadera
  3. Tack för alla fina ord.. Det värmer..

    Kram

    SvaraRadera