onsdag 7 april 2010

Domino spel...

Gått upp, i dag tänkte jag försöka vara vaken och vad ska man hitta på då. Läsa en bok kanske men jag har så himla svårt att koncentrera mig. Men det blir att försöka.

Baren och mannen har kommit iväg till dagis och jobb tycker det är så jobbigt när det åker iväg för då vet jag att nu kommer det att dröja sju timmar innan de kommer hem igen. Det är helt sjukt att man tycker det är jobbigt att vara hemma själv. Varje två barns mor skulle tycka vara härligt att få vara hemma och inte göra något... Bara ligga i soffan titta på TV eller läsa en bok...

Jag tror att jag måste börja acceptera att jag inte kommer att bli bra, mitt liv blir nog tyvärr så här ont i kroppen vissa dagar funkar kroppsdelarna bra och nästa dag inte alls. Acceptera att jag kommer att vara hemma själv på dagarna och att det dröjer innan jag kan börja jobba om jag någon sin kan börja jobba igen...

Det känns som mitt är som ett Dominospel en bit faller för varje dag, undra bara när brickorna slutar falla och det är slut....

1 kommentar:

  1. Älskade vän! Önskar jag kunde trolla o göra dig bättre, eller byta med dig för en stund så du slipper lida o ha ont! Det verkar bli tyngre o tyngre för dig, så att säga fortsätt kämpa o upp med hakan känns som en klen tröst. Du är imponerande stark, ska du veta! Behöver nån att prata med, om så bara för att få nåt att göra ett tag så finns jag här.

    Många stora kramar/Elin

    SvaraRadera