torsdag 1 april 2010

Första April

Ja idag känns det som verkligen att dagen är ett stort skämt. Vakna i morse och hade så ont så jag visste inte om jag skulle verkligen orka upp ur sängen. Men jag kom upp efter mycket om och men.

Ser till att barnen kommer iväg till dagis och mannen till jobbet och tänkte nu så ska jag bara lägga mig ner och bara ta det lugnt för det kommer att vara en jobbig helg, först kalas för sonen sedan ska vi döpa min syrans lilla tös. Men vad händer då jo städningen kommer de hade missat att meddela mig att de skulle komma torsdag istället för fredag. Ok men det var ok städat vill man ju ha slipper mannen göra det i morgon inför kalaset.

Och mitt i alltihop får jag meddelande att personalen i en butik är sjuk, ringer de andra och ser om de kan jobba men nej ingen kan jobba så jag får flytta på en personal till en annan personal för att själv hoppa in i en av butikerna.

PHU nu står jag här och vet faktiskt inte om det kommer att gå att jobba men min snälla man kommer att komma så fort han kan med tåget för att vara med mig och hjälpa till...

Men jag bara undra hur många anställda måste man ha för att det ska gå i hop?? Men det är bara att jobba på......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar