måndag 12 april 2010

Ny vecka igen.

Ja då var det måndag igen, förstår inte att helgerna kan gå så fort. Men i helgen har det varit kanon så det äv väll därför det går så fort.

Helgen har visserligen varit tuff mental men jag har bestämt mig att nu ska jag sattsa 100%. Har nu fått chansen och komma till en Klinik så ska jag ta vara på den. Jag kommer säkert minst hundra gånger säga att nu skiter jag i det och åker hem. Så just nu håller jag på och peppar mig mentalt att jag ska klara det..

Något som gör att jag vet att det kommer att gå något lättare är för jag vet att jag har er runt omkring mig. Och kommer att peppa och stötta. En vän sa till mig i fredags, jag vill inte påverka dig inför ditt val men ovasätt du gör så kommer jag att stötta dig och plocka upp dig när du bryter ihop på MSN. Det är tryckt.

Så här vill jag bara tacka alla för den stöttning ni har givit mig under den tid som har varti och för den tid som kommer. Det är lika bra att man tackar för allt när man igång så man inte glömmer....

TACK!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja livet är tufft, i synnerhet mentalt!

    du gör rätt som åker, det är en chans när ingen annan ger dig en!

    håller på dig, du är tuff, du klarar det här!

    kram idag

    SvaraRadera
  2. Klart vi finns här!!!! Ja jag håller med din vän från i fredags. JAg säger vad jag tycker stöttar dig till 100% i alla lägen!! Jag hoppas verkligen att det kommer gå toppen i Tyskland... STora kramar från mig

    SvaraRadera