tisdag 6 april 2010

Idag är det en skit dag

Ursh vaknade efter en tuff natt har känts som man ska kvävas hela natten har haft fönstret på vid gavel och ändå är det ingen luft i rummet...

Och idag känner jag mig så himla sänkt, huvudvärk och jag känner mig så ledssen orkar inte med detta så länge till. Kroppen blir bara mer och mer konstig känns som det är någon annans kropp jag går runt med inte min i alla fall. Har även feber idag. Det är någ så att man börjar få det som barnen har haft. Ja varför ska man inte ha det också...

Så idag blir det sängen, fick lite böcker av en kompis ska se om det går att läsa eller om det bara är att ligga och blunda och bara vänta och vänta ja på vad då???

1 kommentar:

  1. Rara du.... Tänker en massa på dig varje dag!!! Bra att du återigen skrev ett brev. Du skriver korrekt o koncist, vilket är bra!!! Hoppas nu verkligen att de tar tag i det hela nu...
    Hoppas att du piggar på dig snart igen o att febern försvinner snabbt. STora styrkekramar till dig!!!

    SvaraRadera