tisdag 27 april 2010

Händer saker i Pforzheim

Det är inte klokt vad som händer, min kropp börjar bete sig konstigt. Vissa saker är posetivt. Känseln har kommit tillbaka på vissa delar kroppen men inte på alla. Har fåt huvudvärk istället. Men det kan man få säger det. Men det känns så härligt när man känner att det händer posetiva saker.

En annan sak som är jätte kul är att jag kan gå det gör lite ont men smärtan är rundare än vad den var förut om någon förstår vad jag menar. Har just varit ute en timme och gått med min ny funna vän här ner. Var jätte härligt, vi som tar så många olika antibiotika får inte vara så mycket i solen så vi får gå ut på kvällen. Det råka även bli en glass på våffla den var inte tokig.

Bra kompliment till min middag, då jag har haft så mycke problem med buksportskörteln så har de rekomenderat mig att äta havregryns gröt men då jag bara har tillgång till varmvatten så har jag fått gått och köpa barn gröt, hitta en som var från sex månader med banann gott som attans ;-) Så det blev middagen med en bannan. Och så glass med våffla kanon bra va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar