onsdag 21 april 2010

Imorgon åker jag

Ja då är man nära nu, i morgon far vi då det inte verkar gå några flyg så blir det att sätta sig i bilen. Känns så där då jag mår illa som ett as just nu. Men det ska gå.

Har nu packat allt tror jag, har varit och fått ut mina sko inlägg som jag kan behöva när jag blir frisk eller bättre så kroppen mår bra. Så jag tror att jag har allt under kontroll. Men vi får se om jag får panik i kväll och bara skriker men det får vi ta då.
Så nästa gång vi hörs så hoppas jag att jag sitter på mitt hotell i Pforzheim, hittar jag på något nät på vägen så kommer jag att uppdatera er.
Håll tummarna nu att detta kommer att gå vägen..... Hej då på en stund :-)

2 kommentarer:

  1. Lycka till och jag tänker på dig!!!! Hoppas verkligen att de kan hjälpa dig!! Stora kramar Kajza

    SvaraRadera