torsdag 29 april 2010

Dag sex i Pforzheim

Ursh i dag är det så himla tufft, längart så grymt hem till mina barn vill bara sätta mig på första bästa plan hem. Känner mig som världens sämsta mamma som sitter här i stället för att vara hemma hos dem. Men det värsta är att jag vet att jag måste göra detta för att kunna vara en bra mamma längre fram men det är så himla tufft. Jag vill bara hem...

Nu har jag börjat med alla mediciner så det är kanske just därför man mår så himla illa som man gör, enligt Dr Kleman så måste man må sämre för att må bättre. Men att det skulle vara så här, frysa ena stunden sedan svettas och ha så himla jobbig huvudvärk. Men vissa saker har ju blivit bättre så det är ju positivt Men i dag kan jag inte se dessa positiva sidorna. Jag vill bara hem.

Ska snart gå och äta frukost och sedan gå på min första i.v för dagen sen vet jag inte vad jag ska göra tror att det kommer att bli en lång promenad. För idag måste jag göra massa för att klara av dagen...

Min längtan är så stor i dag hem...

Om jag åker nästa fredag så är det 8 dagar kvar åker jag måndagen efter så är det 10 dagar kvar...

1 kommentar: