onsdag 14 april 2010

Min nya Röda dator


Igår kom den min nya fina röda dator, åh va fin den är. Har nu fått igång allt så nu är det bara att köra. Min man är så snäll och fixar och trixar..
Det finns många andra snälla personer runtomkring mig, i dag ska vi ha modevisning och visa skor för butiken med en annan barnkläddes butik i förmån för röda korset. Och dottern ska ha skor där man visar tårna och ville då ha nagelack på dem. Då jag inte kan göra det och min man kände att det klara han inte av. Så då springer hon ner till vår granne som har tonårs döttra om hon kan göra det på henne. Och det gör hon med glädje hon är så himla gullig. Och då blir sonen lite avundsjuk, men han älskar mannen i huset så han får till det så att han får en godnatt saga av honom. Ja vad ska man säga har man inte världens bästa grannar??
Snart kommer min älskade pappa för jag ska till ortopeden och få sko inlägg. För mitt i denna soppa med utredning om vad jag lider av så hitte en läkare att jag har en högre höft än den andra så något måste de gör åt det så jag inte sned belastar kroppen.

Vad ska jag göra med idag då, kanske börja fundera på vad jag ska ha med mig till tyskland. För nu är boende, flyg och doktor tid bokat så nu kan jag andas ut. Det fick bli hotell i stället för vandrarhem. Det fanns inte plats på vandrarhem. Det kommer nog att kännas konstigt att bo på hotell själv i flera veckor.. Men kan kanske vara kul att få leva lyx liv en gång i sitt liv :-)

Sedan måste det bli en stund i solen, kanske en betapet spel med en kollega....

Härligt nu när det är vår, trivs ni också??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar