torsdag 8 april 2010

En ny dag

Vaknar med sol i sov rummet och en liten kille som säger till mig samtidigt som han slår upp sina blå ögon -Mamma jag tycker om dig!. Kan morgonen börja bättre. Så det kanske kan bli en bra dag idag.

Har funderat hela natten om man ska åka till Tyskland men jag vet faktiskt inte om jag vågar, lämna familjen i två veckor och åka till ett sjukhus där jag inte förstår språket och kanske inte kan förklara mig på rätt sätt. Ursh det är inte alls lätt. Min man tycker jag ska åka....

Måste bestämma mig tills på måndag för om jag ska åka så är det den 24 april besöket är in planerad... Och då blir det massa planerande och fixande och trixande för att få ihop det...

HJÄLP!! Det skulle vara skön att vara ommyndig och mamma och pappa var tvungna att ta beslutet åt mig...

1 kommentar:

  1. Lotta, jag tycker du ska åka.... Men så klart måste det ju funka för dig gumman... Håller på dig vännen... Stora kramar

    SvaraRadera