fredag 9 april 2010

Vad ska man säga....

Idag har jag var jag på ett allergi test på sjukhuset, ska kolla om jag tål mjölk. Ja jag vet vist är det konstigt att det ska kolla det just nu men det är för jag sa till en läkare att jag trodde själv hade märkt att jag fick ont i magen om jag använde äter mjölkprodukter.

När jag kommer in och ska göra testet på medicin avdelningen så säger sköterskan att vi skulle även ta lite andra blodprover. Jag blev kanon glad och tänkte äntligen så har någon kommit på att de ska ta några nya prover. Men då visar det sig att det är blodprover som togs innan jag skrevs ut från sjukhuset den 4 mars. Och jag tyckte det var konstigt för de tog dem då, nej det kan jag inte se säger sköterskan så det visar sig att dem togs men skickades aldrig.. Så nu har de tagit prover som jag trodde var tagna för en månad sedan. Ska få svara om en vecka typ, sa sköterskan... Läkare skulle ringa, så vi får väl hoppas att hon gör det... Jag blir bara så trött...

Idag så bestämd jag mig, tackade ja till erbjudandet som jag har fått från en klinik i Tyskland. Känns jätte läskigt men jag tror att det kan vara värt det.. Så den 24 april åker jag sen får vi se...

2 kommentarer:

  1. Klart du ska åka, tyskarna kanske kan bättre än svenska doktorer:)
    Hoppas ni får en finfin helg! kramar

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig...
    //Björne aka Stalin

    SvaraRadera