måndag 19 april 2010

Vilken natt

Oj i natt så ville jag verkligen inte heta Lotta, hade så ont och så har jag fått något konstigt i luftrören känns som det sitter en propp där. Hmm är det astman som har kommit tillbaka eller är det bara en förkylning. Men som sagt jag har börjat behandla som för astma så får vi se om det går över. Men det är så jobbigt att sova när kroppen känns som ett brinnande skepp och så mitt i allt så kan man knappt andas. Tur att familjen är på dagis och jobb. Så man kan vara ensam hemma och tjura och vara grinig...

Får se om man kommer i väg med flyg nu då, Ryanair som vi ska flyga med har sagt att de kommer att ha några avgångar innan onsdag kl 13 . Så det är bara följa utvecklingen Känner mig as stressad över detta min man förstår mig inte alls, han säger det är bara att sätta sig i bilen och köra ner. Men jag vet inte kommer att vara jätte jobbigt att sitta i bilen så långt och så många timmar. Men det är bara att bita ihop...

Ojoj va dum man känner sig, Vårt Internet slutade att fungera i fredags och har bett min man titta på det och han har inte tyckte de har varit så akut. Men igår blev jag arg för jag måste ju göra jobb saker. Säger till mig att du kan faktiskt gör det själv, gr säger jag för jag vet att de kommer att fråga mig massa knäppa frågor som jag inte kan svara på. Men som ni alla kvinnor vet blir man arg och säger jag gör det.. Så jag ringer idag och felanmäler det och han börjar fråga mig om massa olika kablar. Hur lång är sladden mellan telefonjacket och modemet Hm vet inte för jag inte ens hittar telefonjacket. Så jag får svar att jag måste hitta det innan den kan hjälpa mig. Lägger på och vem måste jag ringa då jo min man och vad visar det sig jo telefon sladden har åkt ur när de städade i fredags... Känns riktigt klantigt att det var så enkel... Men men nu ska vi ha internet, och jag löste det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar